Trailer filem pelakon Tamil Vijay raih 1 juta tanda suka dalam 21 minit di YouTube

Kejayaan mengatasi rekod sebelum ini turut dipegang filem Vijay bertajuk Bigil, yang mengambil masa kira-kira satu jam untuk mencapai tahap yang sama pada 2019

3:40 PM MYT

 

KUALA LUMPUR – Dalam satu pencapaian yang luar biasa, trailer filem terbaharu pelakon Tamil Vijay bertajuk Leo telah memecahkan rekod dengan menjadi trailer filem India yang paling pantas mendapat sejuta tanda suka di YouTube.

Menurut beberapa laporan portal hiburan India, kejayaan itu dicapai dalam masa hanya 21 minit, mengatasi rekod sebelum ini turut dipegang filem Vijay bertajuk Bigil, yang mengambil masa kira-kira satu jam untuk mencapai tahap yang sama pada 2019.

Diarahkan oleh Lokesh Kanagaraj, Leo menampilkan barisan pelakon hebat termasuk Sanjay Dutt, Anurag Kashyap, Arjun Sarja, Mysskin, Trisha dan Priya Anand. 

Kerjasama itu menandakan projek kedua Vijay bersama Lokesh selepas kejayaan Master yang ditayangkan pada 2021 dan filem kelimanya bersama Trisha dalam tempoh lebih 15 tahun.

Trailer itu memberikan gambaran menarik tentang filem tersebut, menunjukkan Vijay dan Trisha berusaha keras untuk melindungi keluarga mereka daripada musuh yang ganas. 

Dalam tempoh hanya 12 jam selepas pelancarannya, Leo telah memperoleh 25 juta tontonan yang mengagumkan, mengukuhkan statusnya sebagai satu daripada filem paling dinanti-nantikan tahun ini.

Leo dijadualkan akan ditayangkan di pawagam di seluruh dunia pada 19 Oktober, menjanjikan penonton satu pengalaman sinematik penuh aksi. – 6 Oktober, 2023

Topics

 

Popular

FashionValet a loss-making entity before and after Khazanah, PNB’s RM47 mil investment

GLICs bought stakes in 2018, company records show total RM103.3 million losses after tax from 2017 to 2022

Dublin-based M’sian child psychiatrist who groomed, sexually abused teen jailed for 8.5 years

Amirul Arif Mohd Yunos pleads guilty to six charges of sexual crimes against minor, banned from practising the field in Ireland from now on

Regulating social media to protect children is a multi-agency effort, groups tell MCMC

Children’s issues cover many facets thus their digital rights and freedom of expression must not be restricted in the process of licensing platforms  

Related